fredag den 9. maj 2008

Konkurrencen er slut


Her kan I se, hvad jeg bedst kan lide at spille. Det er de mange spil på King.com.
Og hvem havde dog gættet det? Anne, selvfølgelig!
Stort til lykke!!!
Nu var der jo heller ikke så mange udfordrere, selvom Bibo var tæt på, men valgte Disney i stedet, og Anjoe tænkte i mange dage og havde en rigtig god grund til at vælge Empola. Og Rimkogeren kom med et rimet bud lige på falderebet - men desværre forkert!
Men det var flot alligevel, at Anne kunne gætte det, uden at vide noget om det.
At min søster også gættede rigtigt gælder ikke, for hun vidste det godt!
Tak til jer der var med i konkurrencen!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Iiiih altså, den Anne. Hvor ER hun altså go, sådan som hun løber med sejren alle steder. Men tillykke til hende - bestemt da.

Men jeg kan nu også godt lide king.com. Fordi der er så mange gode spil.

God pinse til dig og resten af familien. ;-)

Smiler frk. Bibo

Anonym sagde ...

For søren da også, nu igen...JEg tror slet ikke min familie vil tro på det her, og så må jeg vist til at se på king.com lidt mere
Tusind tusind tak
Hils din familie :-)

Anonym sagde ...

Ja, Anne, sikke noget med dig og dit store held. Men rigtig meget til lykke fra Sønnike og mig. Vi behøver jo ikke at spørge om din adresse. :o)
Så bliver det spændende, hvad Sønnike finder på i præmie!!!

anjoe sagde ...

Som frk.bibo må også jeg konstatere, at hende Anne bare har det med at score præmierne udi gætteriernes verden. Øv, men alligevel tillykke ;-)

Men som jeg nævnte, da jeg tabte i din søsters konkurrence, så håber jeg, at du/I senere laver en ny!! Da vil jeg overveje bedre, hvilket svar, der skal gives - og i øvrigt kan jeg håbe på, at Anne er blevet så spilleglad, at hun slet ikke har tid til at besøge din blog :-D

Marianne sagde ...

A>ejjjjjj er det nu Anne igen :-( Stort tillykke til hende...

Katrine sagde ...

hejsa spillerkaj tillykke anne:o) synd at du ikke vandt marianne og jer andre men jeg håber for jer at i vinder en anden gang

fra nikoline