fredag den 21. marts 2008

Empola

Hej

I dag vil jeg fortælle om Empola

Det er et spil man kan finde på TV2 Teddy. Man skal først være oprettet som bruger på TV2 og så kan man logge ind og finde Empola på Teddy. Her er et link dertil.

først skal man lave sig en figur. Det er den man spiller med.

Når den er lavet kan man styre den rundt i de forskellige steder i Empola




Her er min søster og jeg på Koco Yaya, som er en slags strand. Vi sidder på nogle puder og hygger os. I virkeligheden sidder vi ved hver vores computer herhjemme og er i Empola sammen.

Empola er også et chatroom. For man kan møde alle mulige andre herind og snakke og blive venner.



Her er min søster og jeg gået op på fiskebroen og her snakker vi med en anden pige.

Der er også butikker hvor man kan købe ting og sælge dem igen. Så får man penge. Man kan også købe en fiskestang og dele til den og så kan man fiske sig til flere penge.

Man får undervejs en slags points som gør at man kan flere og flere ting som at danse, svømme og sætte sig ned.


Her er min søster og jeg i marinaen. der er en butik hvor man kan købe tøj. Jeg har sat mig ned og min søster står op.

Empola er rigtig sjov. Jeg håber vi mødes derinde.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er virkelig nedtur og latterligt at de slettede det. Jeg betalte ind til det for at støtte projektet, også river de det bare ned. Åndsvagt!

Anonym sagde ...

Jeg er 100% enig i hvad anonym sagde, det var mit yndlingsspil

Anonym sagde ...

Empolaaaaa! Jeg savner dig!

Anonym sagde ...

Jeg savner virkelig også Empola.Kan det passe, at den ene pige på billedet hed Sanne, og den anden pige kom fra Fredericia?Jeg mener, at jeg hed aeble-cool.

Unknown sagde ...

Jo, det er mig (Sanne) på det ene billede.. Beklager det sene svar, haha.. Gode minder!