fredag den 21. marts 2008

King.com

Nu vil jeg fortælle om spillesiden King.com.
Her bruger jeg rigtig meget tid på at spille.

Først skal man lave en brugerprofil. Man skal finde på et brugernavn og et password.

Når man har gjort det så kan man spille.

Det det handler om er at samle juveler. Juvelerne vinder man når man spiller. Man kan samle mange juveler og man kan gøre flere og flere ting når man vinder mange juveler.



Her kan i se mine juveler. Til venstre er en liste over de forskellige juveler og til højre kan man se hvad jeg må med mine juveler. Jeg er nået til Ametyst-juveler og jeg må sende udfordringer, lave baggrunde og sende breve.

Der er mange mange spil på siden. Det jeg lige nu synes er sjovt er pool.
Der er ni kugler og én hvid kugle. Den hvide skal ramme dem med farver på og skyde dem i hullerne. Man skal bruge stangen og når de hvide streger viser ned i et hul og stangen er taget tilbage så slipper man og kuglen skydes afsted. Man spiller mod en anden én der også er på spillesiden. Man kan selv vælge den man vil spille mod inde på siden.

På billedet kan i se at jeg er ved at skyde til den gule kugle der har nummer 1. Hvis jeg er heldig ryger den i hullet nede i hjørnet.

Senere vil jeg fortælle om andre spil på King.com

6 kommentarer:

Nille sagde ...

Det er en rigtig fin blog du har fået!
Den side kender jeg godt - der spiller jeg også nogle gange! Men jeg er altså ikke så god som dig! Jeg vidste ikke om det med juveler. Jeg må vist hellere øve mig og blive bedre ;-)

spillerkaj sagde ...

Bare kom an, Nille. Jeg vil gerne spille pool mod dig!

et cetera sagde ...

Flot blog, Spillerkaj! Jeg kendte ikke "King.com" - men jeg har en pige på 12 år som vist rigtigt gerne vil ind og se hvad man kn på den side ...

Anonym sagde ...

Hej med dig og sikke en fin blog du har fået...min datter , Ditte spiller også ind imellem,jeg ved ikke om hun kender det her spil, men det må jeg spørge hende om i morgen tidlig... hilsen Anne

Katrine sagde ...

hej spillerkaj. sikke en fin blog du har her. jeg kennder godt den side jeg synes også den side er god og jeg spiller nogen gange der inde. fra nikoline

jeppe557 sagde ...

Fed blog:D jeg har 310000 juveler på siden så i må se at komme i gang